Data e postimit: 2013-04-21 22:07:50
Lexime: 15855
Cdo te thote te jesh ADOLESHENT
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Adoleshenca
Autori: Elda J.P.
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Pg
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


Cdo te thote te jesh adoleshent?
(Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.)
Te jesh adoleshent do te thote te hysh ne nje bote tjeter. Jo, me mire : do te thote ta shikosh boten me nje kendveshtrim tjeter. Disa ne menyre me interesante, disa me me pesimizem, disa me te komplikuar, disa me te thjeshte, disa asnjera nga keto e disa kane ngecur ne mes. Madje, shume e shohin boten te gjitha se bashku, qofte edhe ne te njejten kohe. Kjo mund te duket disi e paperceptueshme, por vete jeta e shume adolesheteve eshte e tille. Ata jetojne, kalojne cdo dite pa marre vesh se c’behet e ne fund mendohen se si u ka ikur koha. Epo, ajo iken thjesht duke u menduar! Jane mendimet ato qe kaplojne ankesat dhe instinktin feminor. Per dicka fare te thjeshte qe ndodh, mund te grumbulloje aq shume pikepamje, shkaqe, qellime, ndodhi te perafruara, ndodhi me “nese”, etj dhe nese nuk eshte adoleshent ai qe po e lexon kete ese, mund te kete veshtiresi per ta kuptuar. Ndonjehere, adoleshenti mund te fiksohet aq shume me nje ngjarje qe mund te ndodhe ose qe do te donte te ndodhte, saqe le pas dore ato qe ka para syve, ndoshta duke shpresuar te pamunduren me mbeshtetjen e dyshimte te gjithe atyre filmave a librave ku kemi degjuar :”Asgje s’eshte e pamundur!” Dhe pastaj, ne shumicen e rasteve kur ajo qe deshen nuk ndodh, futet ne gjysme-depresioni, qe ne te vertete kurre nuk zhduket plotesisht. Mua me pelqen qe, gjate ngjarjeve qe mund te ndodhin; kam frike te ndodhin; do te doja te ndodhin; pres te ndodhin;.. te ruaj optimizmin. Kjo, sepse cfaredolloj qendrimi qe te mbaj gjate rruges, destinacioni do te ishte i njejte. Atehere, ta vras veten me trishtim e frike pa arsye? Jo! Vullneti im kap te pakten 50% te ketij mendimi, por kjo ne te vertete eshte mjaftueshem dhe mundoj t’i ngushelloj te tjeret me te gjithashtu, por gjithesecili eshte i ndryshem, dhe kjo na ben te njejte!
Nje rruge tjeter merzitjete eshte lumturia. Shpesh here ndodh qe duam te ndajme gezime me dike, per ta dyfishuar, por nuk gjendet njeri atje per ty. Me kete te fundit dua te nenkuptoj se dikush nuk te kupton sic duhet, dikujt nuk i intereson e shfaq buzeqeshje te shtirura, ndersa dikushi qe duhet te ishte aty me ty nuk eshte.
Qofte frike, shprese, trishtim a gezim, ato mund te cojne ne merzitje dhe merzitja con ne mendime dhe heshtje. Dhe eshte fakt se mendimet e shumta cojne ne plakjen e shpejte te trurit. Ndoshta per kete arsye, “e rritura” na vjen aq papritur...!

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: C'fare po ndodhe me temperaturen ne Shqiperi
Gjate viteve te fundit ne Shqiperi jane rritur shume temeraturat. Vlerat me te larta te temperatures kane arritur rreth 44 grade c. Muaji me i ftohte eshte janari. Per zonat e uleta dhe bregdetare mesatarja e temperatures per janarin arrin mbi 10 grade ...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Sibora Doçi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vdekja
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenj...
Autori: ina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: deshtim nuk do te thote te rrezohesh po te rrefuzosh te ngrihesh ♥
ESEJA: ARGUMENTUESE –BINDESE ♫♫♫♫ …^_^ ►Shpesh jeta na sjell trishtim ,merzitje dhe humbje por nga ana tjeter na sjell lumturi, gezim dhe fitore.Ndonjehere na ndodh te rrezohemi ne jete pas nje gabimi apo pas dickaje te bere pa menduar.A ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...




Komentet e fundit!

Emri: Klau
Email: luka-gjevori@hotmail.com
Komenti: SHUME BKR DHE ME SHUMKUPTIM.... BRAVO....

Emri: JETA ETA
Email: JETA ETA@GMAIL.COM
Komenti: BRAVO BUKUR MORE YLLE

Emri: ilir
Email: ilir123@hotmail.com
Komenti: ese sh sh sh e bukur bravo

Emri: emilia shyti
Email: emilia.shyti@yahoo.com
Komenti: sh e vertet :/ & sh e bukur eseja :))

Emri: Sarannda
Email: saranda.lyricmaster@hotmail.com
Komenti: Shumë mirë

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hormail.com
Komenti: Ese sh e bukur, me pelqen :)))

Emri: Jeta
Email: jeta.zguro@yahoo.it
Komenti: Shume e bkr.

Emri: Elda J.P.
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti:

Emri: Cimi
Email: cimi1000@gmail.com
Komenti: Pergjithesisht keshtu ndodh. Letrarja shkruan dhe eshte e suksesshme kur shkruan ato qe perjeton vete. Pse? Sepse shkruan per ato qe njeh me mire. Gishtat rreshkasin mbi tastieren e laptopit pa u ndalur, mendimet nuk reshtin, ato dalin nga shpirti si nje burim dhe vetem kur sheh qe si pa u kuptuar u mbush faqja. Ndodh njesoj si per cdo moshe edhe per adoleshenten, e cila mund te shkruaj pa u ndalur per moshen e saj e te bashkemoshatareve. E kush mund te shkruaj me mire per adoleshencen se sa ajo vete se ciles zoti i ka dhene dhuntine e te shkruarit?



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com